Rejestracja 81 537 41 71 

W Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ można skorzystać z pomocy Pełnomocnika Dyrektora ds. Praw Pacjenta w sprawie skarg, wniosków oraz wszelkich wątpliwości, gdy doszło do naruszenia praw w trakcie realizacji procesu leczniczego.

Pełnomocnik Dyrektora ds. Praw Pacjenta:

Sylwia Grzesiak
tel. kom. +48 512 758 116
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny przyjęć:

  • Środa 12:00–14:00  
    – w lokalizacji przy al. Kraśnickiej 100, pokój nr 21, blok A (parter)
  • Piątek 12:00–15:00
     – w lokalizacji przy ul. Herberta 21, pokój nr 12 (parter), budynek administracji

    w lokalizacji przy ulicy Zbigniewa Herberta 21 (wjazd od ulicy Dunikowskiego)
  • Poniedziałek, wtorek, czwartek    
    – po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu w godzinach 7:30– 15:00 terminu
    i lokalizacji           

INFORMACJA DLA PACJENTA

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: 800 - 190 – 590
z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna od pn. do pt. w godz. 9.00 - 21.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta: 01-171 Warszawa -  ul. Młynarska 46
strona Rzecznika Praw Pacjenta

 INFORMACJA DLA PACJENTA

Pełnomocnik Dyrektora ds. Praw Pacjenta czuwa nad przestrzeganiem praw pacjenta, a w szczególności:

  • Monitoruje przestrzeganie praw pacjenta,
  • Służy pomocą pacjentom i ich przedstawicielom ustawowym – wskazuje tryb interwencji w przypadku naruszania praw pacjenta w Szpitalu,
  • Przyjmuje skargi pacjentów i ich przedstawicieli ustawowych dotyczące udzielanych w Szpitalu świadczeń zdrowotnych,
  • Podejmuje działania interwencyjne związane z realizacją praw pacjenta w Szpitalu,
  • Współpracuje z organizacjami pozarządowymi na rzecz przestrzegania praw pacjenta,
  • Współpracuje z Rzecznikami Odpowiedzialności Zawodowej przy Okręgowej Radzie Lekarskiej i Okręgowej Radzie Pielęgniarek i Położnych,
  • Współpracuje z mediami w zakresie przestrzegania praw pacjenta. 

Pełnomocnik Dyrektora ds. Praw Pacjenta nie reprezentuje Pacjenta na zewnątrz podmiotu leczniczego, nie jest Rzecznikiem Praw Pacjenta ani stroną w postępowaniu przeciwko WSzS im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie, pomaga Pacjentowi wewnątrz placówki.

Back to top